20. kolo Freďouši vs Martin Sztemon

07.02.2010 19:03

Freďouši : Lékárna  14:4

 

Ve dvacátém kole jsme přivítali Lékárnu Havířov s jasným cílem. Přerušit sérii tří porážek v řadě a konečně téměř po měsíci naplno bodovat. Dá se říct, že jsme měli zápas od začátku pod kontrolou, i když náš výkon měl k dobrému hodně daleko. Naštěstí soupeř (až na démona Martina Sztemona) nedokázal našich chyb využít.

 

Nastoupili jsme v sestavě Kuře, Straky, Dan Barbořák a já. V prvním kole dvouher prohrál jenom Kuře s Martinem Sztemonem a vedeme 3:1. V druhých dvouhrách, do kterých nastoupil Pepa místo Kuřete, stejný hráč porazil Strakyho a stav před čtyřhrama je 6:2. Čtyřhru vyhráváme já s Pepou ve třetím legu a kriket si bereme pro sebe 2:0.

 

Ve třetí sadě dvouher prohrávám já samozřejmě, že s Martinem Sztemonem a stav je 11:3. Další tři zápasy vyhráváme a za stavu 14:3 prohrává i Dan a hádejte s kým…

 

Pochvalu za předvedený výkon si určitě zaslouží Martin Sztemon, který nás porazil všechny. Bohužel pro soupeře se ale k němu nikdo ze spoluhráčů nepřidal.

 

Vyhráli jsme sice 14:4, ale náš dnešní výkon nám příští týden kdy hrajeme v Havířově na Brooklynu stačit nemusí.

 

Naše body:  Pepa 3/3, Dan 3/4, Straky 3/4, Já 3/4, Kuře 0/1. Čtyřhru jsme vyhráli Já s Pepou a na bodu z kriketu jsme se podíleli všichni kromě Kuřete.

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek