4. kolo - Stále stejná pohádka

24.10.2010 18:55

 

Freďouši - Tazmani Ostrava    17:1  (34:7)

 

 

Tak nevím, jestli má cenu ke každému zápasu vymýšlet nějaké nové povídání, nebo jenom zkopírovat článek z předchozího zápasu. Všechny naše zápasy, až na závěr zápasu s Profinem mají naprosto totožný průběh. Takže bez nějakých dlouhých keců.

 

Naše sestava:   Štajgi, Dan, Kuře a Já

Sestava Tazmanů:   Bajnar, Harviš, Tomáš, Doležalová

 

Průběh zápasu – první dvouhry 4:0, v druhé sadě dvouher prohrávám jediný zápas opět já, čtyřhry jdou opět za námi a až do konce zápasu mě v tom kluci nechávají samotného. Do druhých dvouher nastoupil Straky místo mě a Pepa místo Kuřete.

 

Rychlé zhodnocení:  Soupeři opět dostali slušný příděl (přestože nehráli vůbec špatně), Dan se Štajgim si stále drží 100% úspěšnost, já jsem se stal opět jediným milosrdným dárcem bodu a zase si všichni spoluhráči vypili na mou počest a taky na můj účet panáka puškina.

 

Naše body:   Dan 4/4, Štajgi 4/4, Kuře 2/2, Pepa, 2/2, Straky 2/2, já 1/2. Čtyřhru vyhrál Dan s Kuřetem a criket já se Strakym a Dan se Štajgim.

 

Příští týden nás čeká letos už třetí nováček. Chystáme se na dlouhou cestu do Jablunkova, tak uvidíme, s čím na nás vyrukují domácí…

Komentáře

No jo

BJ | 26.10.2010

Konik: Všechno zajistím a domluvím Koniku, bude se mu u nás líbit, neboj :-)

Cvrczek: jj Cvrczku, soupeři by potřebovali Tebe aby udělali čtyři body :-) Já bych se polepšil, ale zase s nulou je to hodně kruté... Jinak díky moc...

Vase vysledky

cvrczek | 26.10.2010

Fredousi, vy jste satani! :) At Vam to takhle nebo i lepe (Zbyno) lita i nadale! ;)

Správný kápo

Konik | 26.10.2010

Juj tak to se moc omlouvám,hlavně Strakymu,sorry kápo. Nemam to v hlavě v pořádku,však víš,dam si čelo o zeď,za trest! Jo Zbyňo, a taky by ho měli kluci z béčka pořádně zhulit,i s celým štábem

Re: Správný kápo

BJ | 25.10.2010

Koníku díky za pochvalu, ale správný a jediný kápo je Straky. Já jsem se letos pasoval do role nejhodnějšího z nás a sponzora v jedné osobě. Jinak jak to tak vidím, tak příští týden ti naskenuju zápis a článek je na Tobě. Jo a toho Otu s tím štábem domluv - zajistím nějakou pořádnou diváckou kulisu, aby se tam cítil jako na fotbale :-)

jo pardon,

konik | 25.10.2010

všem nazdárek a hodně štěstí v tom Polsku,nebo kde to jedete

Správný kápo

konik | 25.10.2010

Gratuluju chlapci velice,o tom žádná, mate to perfektně sladěné,Zbyňo ty jako spravný kapitán pouštíš soupeřům čestné bodíky,se cení, zdá se že všechny motory jsou u Freda perfektně zažhaveny,jen tak dál.Probnóza okem koňským:Do 10kola včetně, bodová ztráta naprosto nepřípustná(pozn. autora:samozřejmě s tím že se budou vyhýbat zranění,proto doporučuji příliš nepracovat,hlavně Štajgr Wuds,Vaše prstíky vás proslaví,je třeba na to myslet,zvýšená aktivita maličků,prostředníčků a ja nevim čeho všeho je povolena pouze při hrátkách s opačným pohlavím),v předvánočním šlágru s našim Atýmem sem na vás moc zvědav,chtěl bych to vidět,nejspiš bojkotuju naš zapas,padnem kontumačně a přijedu se mrknout. To je blbost,jinak: domluvim českou televizi i s tim "chytrákem" Otou Černým co nas nemá rád a je to podle něj hospodský rádobysport,ve svém věku by mohl vědět že to těžko mužem provozovat někde na Markvartovickém pažitu,no né?Těch prodlužovaček, co by bylo za potřebí,júúj.Měl by být 19tého u Freda osobně přítomen,zvonilo by mu sice v uších ale jestli je soudný, názor by musel změnit a ja bych to mohl potom skouknout 24tého ze záznamu,třeba místo Popelky.Pupek stručně a ja sem odpálil 2 klávesnice,končim

Přidat nový příspěvek