6. kolo - Dostali jsme Virus

07.11.2010 19:52

 

 

Freďouši  -  Virus      15:3 (32:10)

 

Šesté kolo nám po menším zaváhání v Jablunkově přisoudilo v domácím prostředí nebezpečného soupeře z Opavy. V podvědomí jsme měli loňský domácí zápas s tímto soupeřem, kdy si Virus odvezl z Darkoviček tři body po výhře 8:10. Navíc Opaváci zatím jako jediní dokázali vzít bod venku Supům. Naopak my jsme byli tentokrát kompletní a potřebovali jsme začít znovu naplno bodovat.  Po téměř hodinovém rozhazování se mohlo začít v těchto sestavách.

 

Freďouši:  Štajgi, Kuře, Dan a já

Virus:  Výtisk, Thomas, Březina a Kuděla

 

Od prvních zápasů jsme se snažili neponechat nic náhodě a bereme si všechny body z první sady dvouher. Pak po nemohoucnosti trefit dabla pouštím první bod soupeři já, ostatní ale své zápasy vyhrávají a už je tady opět staré známé „před čtyřhrami 7:1“.

 

Navíc jak čtyřhru, tak i criket vyhráváme bez prohraného legu a je jenom otázkou času, kdy si připíšeme další tři body do tabulky.

 

V následujícím zápase dělám desátý bod a hned v zápětí se ke mně přidávají i střídající Pepa a Straky. Poté si vybírá slabší chvilku Štajgi a stav před poslední sadou dvouher je 12:2. V té ještě pouští bod Straky a konečný stav je tak 15:3 v náš prospěch. Všechny tři body nám sebral Rosťa Březina – do příštího zápasu se na něj musíme pořádně připravit :-)

 

Nehrály se žádné masakry hry, i přesto byla občas k vidění i nějaká ta rychlá kola i vyšší zavření. Důležité je, že jsme dokázali opět naplno bodovat.

 

Naše body:  Pepa 2/2, Kuře 2/2, Dan 2/2, Já 3/4, Štajgi 3/4 a Straky 1/2. Čtyřhra - Já/Štajgi a Dan/ Kuře. Criket – Štajgi/Dan a Straky/Já.

 

Příští týden nás čekají už v pátek v Havířovském Brooklynu nebezpeční borci v oranžovém, kteří na rozdíl od nás dokázali vyhrát v tomto kole v Jablunkově těsně za tři body. Takže uvidíme…

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek