1. kolo prolínačky - Bílý balet poražen...

04.04.2010 15:56

 

Profin - Freďouši    8:10  (20:22)

 

Nástavbovou část jsme zahájili prvním zápasem na půdě Profinu, který jsme na žádost domácích odehráli o den dříve. Ačkoliv jsme věděli, že se dá s Profinem hrát a jejich síla už není po rošádě před sezonou tak velká jako v minulých sezonách, respekt z tohoto zápasu určitě byl.

 

Soupeř nastoupil v očekávané sestavě: Vavříček, Witala, Miczka a Příhoda. Naše sestava: Kuře, Dan, Straky a já.

 

Už tradičně se nám nepodařilo zachytit začátek zápasu, kdy vyhrává svůj zápas jenom Dan, který poráží Vávu a je z toho vedení pro soupeře 3:1. V druhé sadě dvouher drží naši naději na úspěch výborně hrající Dan, který poráží Feryho a rozehrává se i Kuře, když poráží Itala. Bohužel já i Straky prohráváme své zápasy a stav před čtyřhrami je 5:3.

 

Čtyřhru navíc prohráváme 2:1 a v criketu padáme 1:0 a vypadalo to dost špatně. Naštěstí já s Danem otáčíme criket což se nakonec ukázalo jako zlomový moment celého zápasu.

 

V další sadě dvouher totiž prohrávám jenom já, když nedávám v každém z legů s Ferym minimálně devět šipek na dabla, naštěstí zbylé tři zápasy této sady jdou za námi a před poslední sadou zápasů je vyrovnaný stav 7:7.

 

Chytili jsme se své šance a naše hra v těchto chvílích byla rázem daleko lepší než na začátku zápasu. Kuře nedává šanci Vávovi, ale hned na to poráží Fery Strakyho a stav je 8:8. Do posledních zápasů jdu já s Italem a Dan s Mikem. Nejdřív já porážím Itala, což nám zajišťuje minimálně prodloužení. Navíc Dan vyhrává první leg a k vítězství nám chybí jeden leg. V následujícím legu svázaným nervozitou nedávají oba dva minimálně 12 šipek dabla. Nakonec se daří Danovi zavřít dabl pět což nám zajišťuje 3 body.

 

Důležité bylo, že jsme se nepoložili ani za stavu 6:3 pro soupeře a dokázali jsme se zvednout a otočit zápas na 8:10 v náš prospěch!

 

Naše body:  Dan 4/4, Kuře 3/4, Já 1/4, Dan 1/4. Bod z criketu jsem udělal já s Danem.

 

První krok jsme zvládli, ovšem teď je potřeba potvrdit naše vítězství v následném domácím zápase v neděli s Jestřáby.

 

Komentáře

Díky

BJ | 07.04.2010

Dík chlapi za podporu.Tu výhru bych ale zase tolik nepřeceňoval, protože ještě není vyhráno a profin nám to bude chtít u nás vrátit. Na republiku určitě chceme, ale cesta je ještě dlouhá. Jdeme od zápasu k zápasu a uvidíme.

Zdravin

Konik | 07.04.2010

všechny bojovníky s Fredem na dresu a gratuluji k důležitému vítězství z velice kvalitním soupeřem kterým balet bezesporu stále je.Při soustředěném výkonu by další 3 body do tabulky v neděli měli být povinností,hráčská kvalita je na vaší straně,navíc doma takže v Tipsportu davam za 1.Moc vam hoši fandim, nikoho nešetřte a myslim že republiku vyválčíte, at se všem dobře vede a přeji pevnou ruku a ocelové nervy

tyve

maja | 04.04.2010

Krasa jen tak dale, Balet se bude hodne divit kam az spadne :))))

Přidat nový příspěvek