1. kolo - Tvrdá lekce pro nováčka

03.10.2010 17:48

 

Bulldog II. Ostrava  -  Freďouši      1:17 (8:35)

 

 

Sezona pro nás začala v nestandardním ďábelském čase, v 11 hodin dopoledne na půdě ostravského bulldogu. Kupodivu jsme se takhle brzy sešli kompletní a nažhavení na premiérový zápas sezony. Na místě už na nás čekali domácí, kteří si asi jejich premiérový zápas v první lize představovali trošku jinak.

 

Domácí nastoupili v sestavě:   Střílka, Adamec, Švrček a Vlach.

Naše sestava:   Dan, Stajgi, Kuře a já.

 

První série zápasů šla na naše konto a v té druhé jsem pustil, jak se nakonec ukázalo jediný a poslední bod soupeři já (čím jsem si vysloužil zaplacení rundy puškinů po zápase). Čtyřhra, i kriket byly jasně v naší režii a zbylé zápasy, ve kterých jsme se všichni prostřídali, se nesly v podobném duchu.

 

I přes přesvědčivou výhru nebyl náš výkon zrovna ideální. Soupeř nás nepřinutil k žádným super šipkám a navíc bylo vidět, že sezona teprve začíná. V průměru se zavírala, osmá, devátá kola a v pár případech i daaaaleko horší :-). Bulldogům nešla upřít chuť do hry a bojovnost, ale při vší úctě k soupeři budou muset ještě hodně přidat k tomu, aby mohli pomýšlet na nějaký ten klidný střed tabulky.

 

Naše body:   Dan 4/4, Štajgi 4/4, Straky 2/2, Kuře 2/2, Pepa 2/2, Já 1/2. Čtyřhra Dan, Kuře, já a Štajgi a kriket Straky, já, Štajgi a Dan.

 

Příští týden nás čeká první těžší prověrka, v podobě domácího zápasu s Profinem!!!

Komentáře

:-)

BJ | 07.10.2010

Fakt dobrý Koníku, fakt dobrý :-):-)

Gratulace k debaklu

Konik | 07.10.2010

Nene nezapoměl klucí,psali jsme s Stajgrem hned po vašem zapase co a jak,tak jsem tak nějak potom nepsal. Tímto se omlouvám za toto politováníhodné nedopatření ke kterému dochází maximálně 145krát za 292let a gratuluji oficiálně k devastaci po 1kole už nejspiš buldočích štěňátek,kápo že prý vám to moc nešlo, tak to jejich posezoní skore by Obluk raději neměl zveřejňovat,tolik nařezů co dostanou nejvyšší soutěž nezažila. Každopadně Profin je na 1 domácí zápas velká výzva a myslim že i největší šlágr kola.No, naše áčko s Kingama taky."Tak ať se vam všem daří a Profin nechť se smaží". Nazdárek a já si zas někdy na vašich stránkách procvičim prstoklad!

Re: Gratulace k debaklu

Spotakova | 09.10.2010

Koniku,Koniku.Buldoci jsou tvrdi psi a Ti se prvniho neuspechu nezleknou,ale zacnou bojovat !!!!!!!!!!!!!!!!!Ale diky za gratulaci,moc nepotesi,ale na pobaveni SUPER.At Vam to vsem lita

Přidat nový příspěvek