25. kolo Důležité 3 body z Bohumína

21.03.2010 20:12

 

Partyzán Bohumín - Freďouši    8:10

 

Mysleli jsme si, že v předposledním kole v Bohumíně půjde už jenom o pořadí na čtvrtém až sedmém místě, ovšem páteční nečekaná prohra Chance s Virusem dala našemu zápasu nový náboj. Naší výhrou bychom si nejenom pojistili čtvrté místo, ale bodově bychom se dotáhli na Chanci a o třetím postupujícím by se rozhodovalo až v posledním kole.

 

K zápasu jsme přijeli asi půl hodiny před zápasem, kde nás už čekali domácí bez jejich lídra Dobroše, který dorazil asi deset minut po nás, a mohlo se jít na to. Naše sestava Straky, Dan Kuře a já.

 

Začátek je vyrovnaný, kdy naše body dělá Straky a Dan, naopak já i kuře své zápasy padáme a stav je 2:2. V dalších dvou zápasech se daří domácím urvat dva body, kdy já opět nezavírám a stejně tak prohrává i Dan s Dobrošem. Naštěstí Straky i Kuře vyhrávají své zápasy a je zase srovnáno 4:4.

 

Hodně důležité a jako nakonec zlomové se ukázaly čtyřhry. Ty vyhráváme obě poměrem dva nula a utíkáme soupeři na dvoubodový rozdíl.

 

Následující dva zápasy jdou sice za domácími, kdy prohrává Straky a mi nedává šanci Dobroš, naštěstí ale jak Kuře, tak i Dan ustávají svoje zápasy a před poslední sadou si držíme dvoubodové vedení 8:6. Podobný scénář je i v poslední sadě zápasů. Dobroš je opět bezchybný a k němu se přidává i Ivoš a je srovnáno 8:8. Naštěstí Dan s přehledem vyhrává svůj zápas, což mě uklidňuje a přidávám poslední bod poměrem 2:0 a je z toho naše vítězství 10:8.

 

Naše body:  Dan 3/4, Kuře 2/4, Straky 2/4, Já 1/4. Na obou bodech ze čtyřher jsme se podíleli všichni čtyři.

 

Zápas to byl pěkný a Parťoš ukázal, že hrají super šipky, a že jejich vítězství v minulém kole na Ripprech nebylo asi náhodné.

 

Naší výhrou jsme si udrželi šanci na postup do nadstavbové části a rozhodovat se bude až v posledním kole, kdy přivítáme Rubín B a Chance (která si postup hodně zkomplikovala páteční prohrou) bude hostovat v Ostravě u Ripperů. 

 

I když má Chance v posledním zápase podstatně těžšího soupeře než my, tak v případě jejich výhry nám nebude stačit ani porazit Rubín B. Hrát se letos bude až do poslední šipky!

 

Komentáře

ajeklid

BJ | 22.03.2010

Uvidíme Stando jak to nakonec dopadne, jak už jsem říkal, zajíci se počítají až po honu. Jinak díky za podporu a ukažte jim v play - off jak se hraje v Havířově!

ajeklid

ajeklid | 22.03.2010

Gratulace k výhře.
Já si myslím,že Rippeři budou muset hrát s Kingama naplno,jinak by s nima měli do nádstavbové části započítanou prohru.
Myslím,že budete třetí.
Tak ať tam těm ostravákům dáte naprdel!!!

Přidat nový příspěvek